داستان تولد زعفرانت

فروشگاه آنلاین زعفرانت چگونه شکل گرفت ؟

ما ایرانی ها، سال هاست که به عطر و طعم زعفران، در سفره هایی که مادرانمان پهن می کنند، عادت کرده ایم و انگار طعم خوش دستپخت مادری در سرزمین ما، با زعفران عجین شده است.
پیش از این ها، همیشه زعفران اصیل، سوغاتی بود از خطه خراسان و خرید نوع مرغوب آن در همه نقاط ایران میسر نبود.برای من که در پایتخت زعفران ایران، یعنی قائنات زندگی می کردم، تمام کودکی و نوجوانی ام با طلای سرخ همراه شده بود و با همه موضوعات مربوط به زعفران از جمله نحوه کاشت، آبیاری، برداشت، باز کردن، خشکاندن و نگهداری زعفران آشنایی کافی داشتم، ایده آسان کردن خرید زعفران برای تمام مردم سرزمینم و فراتر از آن، تمام مردم دنیا، به دغدغه ای همیشگی تبدیل شده بود.

در سال ۸۷ و در روزهای نخست دانشجویی ام، ارتباط بیش تری با مردم و خریداران زعفران در سایر شهرها برقرار کردم. گسترش ارتباطات من در این زمینه، باعث شد که از مشکلات فراوان مردم برای خرید زعفران در مناطقی غیر از خراسان جنوبی و رضوی بیش تر آگاه شوم. دوستان و آشنایان جدیدی که در سایر شهرها داشتم، همواره برای خرید زعفران از من مشاوره می گرفتند، اما در نهایت باز هم جایی را برای خرید زعفران مرغوب، با ویژگی هایی که برایشان توضیح می دادم، نمی یافتند. به این ترتیب، احساس کردم، باید فروشگاهی آنلاین و سراسری در ایران وجود داشته باشد که تمام مردم کشور بتوانند زعفران اصیل را با اطمینان از کیفیت، مرغوبیت و اصل بودن آن، به طور مستقیم از محل تولید آن تهیه کنند.

آن زمان هنوز بستر مناسبی برای ایجاد فروشگاه اینترنتی، مانند امروز وجود نداشت و اینترنت نیز آن قدرها برای عموم قابل دسترسی آسان نبود. سال ها گذشت و رویای ایجاد فروشگاه اینترنتی و ایجاد بستری مناسب برای خرید مطمئن زعفرانِ با کیفیت از هر نقطه ایران و جهان را، روز به روز بیش تر در ذهنم پرورش دادم.
بالاخره، دوران تحصیل من در دانشگاه به پایان رسید و دسترسی عمومی به اینترنت و فرهنگ استفاده از آن روز به روز گسترده تر شد. من نیز برای راه اندازی فروشگاهی آنلاین، برای فروش زعفران اصیل از محل اصلی تولید زعفران در ایران، اقدام کردم و با خود عهد کردم که برای ایجاد بستری مناسب، تمام تلاش خود را به کار گیرم. برای آغاز کار با چندین متخصص در حوزه های فنی و فروش مشورت کردم و در اوایل تابستان سال ۹۵، تیمی متشکل از متخصصان متعهد، جوان، پر تلاش و کارشناسانی خبره، برای تحقق رویای دیرینه ام تشکیل دادم.

همواره به این نکته توجه داشته ام که بازار زعفران، بازاری رقابتی و گاهی خطرناک است و ورود به آن مستلزم ریسک پذیری بالایی می باشد. بر همین اساس، علاوه بر به کارگیری متخصصان و کارشناسان، موفق به جلب نظر و همکاری بزرگانِ با تجربه و موفق در بازار زعفران ایران شدم، به این ترتیب کمک و پشتیبانی محکمی از جانب این عزیزان دریافت کردم.

اکنون، رویای دیرینه ام، به حقیقت پیوسته و برای مردم در هر نقطه از سرزمینم، امکانی فرآهم شده است که بتوانند، زعفران اصیل و با کیفیت تضمین شده را از اصلی ترین منطقه تولید کننده زعفران جهان به طور مستقیم خریداری کنند.

محمد صادق هاشمی
موسس و مدیرعامل زعفرانت

زعفرانت چه کار می کند؟

ما با زعفران زندگی می کنیم؛ همان طور که جنوبی ها با خلیج و شمالی ها با خزر…
مردم قائنات بیش از ۷۰۰ سال است که این خوشبوی شاداب را می‌کارند و می‌دارند و عرضه می‌کنند و همان قدر زعفران را می‌شناسند که فرزندانشان را.

کوتاه‌ و ساده کردن دسترسی به طلای سرخ، از پایتخت زعفران جهان تا هر کجا که شما هستید، هدف اصلی گروه زعفرانت است. زعفرانت اولین سامانه تخصصی طلای سرخ ایران است که سالها قدمت و سخاوتِ کویر قائنات را به کمک فناوریِ اطلاعات، در قالب فروشـگاه آنلاین تخصصی زعــفران خـالصِ ایرانی پیش روی شما قرار می‌دهد. زعفرانت با ارائه گواهینامه کتبیِ اصالت، کیفیت و قیمتِ محصولات خود را تضمین کرده، شما را میزبان عطرِ اعتماد یک خرید امن و مستقیم خواهد کرد.

طلای سرخ هم مانند هر کالای ارزشمند دیگر، سودگرانی دارد، زعفرانت با حذف واسطه ها به شما اطمینان می‌دهد محصولی که خرید می‌کنید، عاری از هر نوع ناخالصی است.

زعفرانت علامت تجاریِ ثبت شده ی شرکت نیک تجارت بزرگمهر قهستان (سهامی خاص) به شناسه ملی : ۱۴۰۰۵۶۵۴۳۵۰۰ و شماره ثبت : ۱۲۹۹ است. چشم انداز ما سهولت دسترسی مشتریان به طلای سرخ در هر سطحی از سفارش (جزئی یا کلی) و در هر نوع ( زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفران پوشال، زعفران دسته، زعفران کنجه، زعفران نرمه) با بسته‌بندی محافظ کیفیت و در شأن تحفه اصیلِ ایرانی است.

زعفرانت در تحقق اهداف خود، آموزش تخصصی، مشاوره رایگان، پشتیبانی مستقیم، تخفیف ویژه و ارائه گزارشِ مستند را نه مزیت، بلکه بخشی از تعهدات خود نسبت به مشتریانِ ادویه طلایی ایران می‌داند تا سفره های میهمان نواز ایرانی همیشه میزبان زعفران و زعفرانت باشد.


اهداف و باورهای زعفرانت

ما باور داریم…

گروه زعفرانت، براساس اصول سازمانی شش گانه شامل؛ رشد، مشتری مداری، شفافیت، احترام، گسترش دانش، توجه و تعهد به مسوولیت‌های اجتماعی و با هدف ارائه گسترده ترین و بهترین خدمات به مشتریان عزیز، توسعه یافته است، بنابراین، برای ادامه مسیر موفقیت خود در فروش زعفران و تحقق ارزش ها و باورهای سازمانی، با جدیت به تلاش خود ادامه می دهد.
آرمان زعفرانت، آسان کردن فروش طلای سرخ اصیل است، به این ترتیب با رعایت احترام و شفافیت در فعالیت ها، برای ایجاد حرکتی هماهنگ در بستری آرام بین تیم خود، تلاش می کنیم و سعی داریم، که نقش موثری در توسعه و بهبود بازار زعفران کشور ایفا کنیم.

گروه زعفرانت بر این باور است که مردم، در هر نقطه از ایران و جهان، حق دسترسی آسان به زعفران ناب، اصیل، مرغوب و با قیمت مناسب و واقعی را دارند.

گروه زعفرانت به طور جدی بر این موضوع تاکید دارد؛ مردم ایران زمین، که به بزرگ ترین منابعِ تولیدِ با کیفیت ترین طلای سرخ جهان دسترسی دارند، نباید زعفرانی بی کیفیت، تقلبی و نامناسب، مصرف کنند.

اطلاعات مالی زعفرانت

شماره کارت :  ۵۴۹۹ ۴۲۲۳ ۳۳۷۸ ۶۱۰۴

شماره حساب : ۴۰۶۴ ۲۲۴۸ ۵۶

شناسه شبا :  IR۳۱ ۰۱۲۰ ۰۰۰۰ ۰۰۰۰ ۵۶۲۲ ۴۸۴۰ ۶۴

صاحب حساب : شرکت نیک تجارت بزرگمهر قهستان (سهامی خاص)

ما کی هستیم ؟

گروه زعفرانت

محمد صادق هاشمی
محمد صادق هاشمیموسس و مدیرعامل
محمد شاه بیکی
محمد شاه بیکیتوسعه دهنده وب
محمد حسن هاشمی
محمد حسن هاشمیتولید محتوا
محمد باقر عبداللهی
محمد باقر عبداللهیمدیر فروش